Умови повернення та гарантії на товар
Ми вдячні за те, що ви обрали нашу компанію для придбання товарів для догляду за порожниною рота. Ми завжди працюємо прозоро та готові піти вам на зустріч у будь-якій ситуації. Нижче ви можете ознайомитися з умовами повернення товару та нашою гарантійною політикою.
1. ЯК МОЖНА ОБМІНЯТИ ТОВАР АБО ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантовано Законом України «Про захист прав споживачів».
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
- товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
- замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
- товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.
2. ЯК ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ПОВЕРНЕННЯ?
- Ви можете надіслати заявку на сторінці «Контакти»
- Звернутись до оператора контакт-центру за телефонами 0-800-500-362
3. ЯКІ ТОВАРИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ?
- Розпаковані товари для одноразового використання;
- Частково чи повністю використані;
- Зубочистки та флоси;
4. ВАРІАНТИ СПОСОБІВ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ
- Доставка "Новою поштою": вартість 50 грн
- Доставка "Укр Пошта": вартість 35 грн
- Заміна у відділенні нашого офісу.
5. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ПІСЛЯ 14 ДНІВ
Якщо ви не встигли відправити заявку на повернення, або ваш лист не був отриманий нашим менеджером, повернення товару після 14 днів обговорюється у приватному порядку.
6. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товару на склад.
При оформленні повернення товару Вам необхідно вибрати бажаний спосіб повернення коштів:
- На особистий рахунок у нашому магазині. Гроші, зараховані на Ваш персональний рахунок, можна буде витратити на покупки у swisscare.com.ua
- На банківську картку
Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Для обробки заявки на повернення/обмін нам знадобиться від 1 до 3 робочих днів. У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.